Navigatie
Artikel 1 Algemeen
1.1 Thuis bij Kaat is ingeschreven in het Handelsregister onder nummer 64966704 en is gevestigd te Zutphen. Het vestigingsadres is Koningin Julianalaan 33, 7204 AG Zutphen.
1.2 Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van Thuis bij Kaat zijn deze algemene voorwaarden van toepassing.
1.3 Door het plaatsen van een bestelling geeft u te kennen dat u met de levering- en betalingsvoorwaarden akkoord gaat. Thuis bij Kaat behoudt zich het recht voor haar levering- en/of betalingsvoorwaarden na het verstrijken van de looptijd te wijzigen.
1.4 Van het in deze algemene voorwaarden bepaalde kan uitsluitend worden afgeweken indien dit uitdrukkelijk schriftelijk is overeengekomen en in welk geval de overige bepalingen van deze algemene voorwaarden onverkort van kracht blijven.

Artikel 2 Levering
2.1 Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.
2.2 Levering zal plaatsvinden tussen 2 en 10 werkdagen. Tenzij op de website anders is aangegeven. Indien de levertijd tot 10 werkdagen niet zal worden gehaald, zal de klant een e-mail van Thuis bij Kaat ontvangen waarin de juiste levertijd wordt vermeld. In dat geval heeft de klant de bevoegdheid om de overeenkomst met Thuis bij Kaat te ontbinden, door dit schriftelijk (via brief of e-mail) aan Thuis bij Kaat te melden.
2.3 Eventuele reeds door de klant gedane betalingen worden zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen veertien werkdagen nadat Thuis bij Kaat het in voorgaande artikel (artikel 2.2) genoemde verzoek tot ontbinding van de overeenkomst heeft ontvangen, op de bankrekening van de klant teruggestort.
2.4 Indien Thuis bij Kaat gegevens van de koper nodig heeft voor het uitvoeren van de overeenkomst, vangt de levertijd pas aan nadat de juiste en volledige gegevens door de Thuis bij Kaat zijn ontvangen.
2.5 Levering vindt plaats op het door de koper tijdens de totstandkoming van de overeenkomst opgegeven adres, aflevering wegens afwezigheid bij het postkantoor of door de koper aangegeven buren/derden daaronder inbegrepen. Het risico van de geleverde producten gaat op de koper over op het moment van levering.
2.6 Indien de koper een levering weigert, kan Thuis bij Kaat de daaruit voortvloeiende kosten bij hem in rekening brengen. Daarnaast heeft Thuis bij Kaat in dat geval het recht de overeenkomst te ontbinden, onverminderd het recht om een totale schadevergoeding te vorderen.

Artikel 3 Retourneren
3.1 Nadat de klant het door hem/haar bestelde artikel heeft ontvangen, heeft de klant de bevoegdheid om binnen veertien (14) dagen na de ontvangst van dit artikel, de onderliggende overeenkomst met Thuis bij Kaat te ontbinden. De klant hoeft hiervoor geen reden op te geven.
3.2 Indien de klant de overeenkomst ingevolge artikel 3.1 van deze algemene voorwaarden wenst te ontbinden, dient de klant het artikel in de juiste en ongeschonden verpakking, na overleg met Thuis bij Kaat per mail (hallo@thuisbijkaat.nl), terug te sturen naar een door Thuis bij Kaat vastgesteld adres. De klant dient in dit geval zelf de kosten van en het risico voor het verzenden te dragen.
3.3 Thuis bij Kaat vergoed de van de klant ontvangen betalingen uiterlijk binnen zeven (7) dagen na ontvangst van de retournering.
Thuis bij Kaat behoudt zich het recht om geretourneerde artikelen te weigeren of om slechts een gedeelte van het reeds betaalde bedrag te crediteren, wanneer het vermoeden bestaat dat het artikel reeds is geopend, gebruikt of door de schuld van de klant (anders dan die van Thuis bij Kaat of de leverancier van het artikel) is beschadigd.
3.4 Artikel 3.1 is niet van toepassing op:
• Producten die tot stand zijn gebracht overeenkomstig de specificaties van de koper
• Duidelijk persoonlijk van aard zijn
• Door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
3.5 Indien een artikel wordt geretourneerd dat naar het oordeel van Thuis bij Kaat schade heeft opgelopen die aan een handeling of nalatigheid van de klant te wijten is of anderszins voor risico van de klant komt, zal Thuis bij Kaat de klant hiervan schriftelijk (via brief of e-mail) in kennis stellen. Thuis bij Kaat heeft het recht om de waardevermindering van het artikel als gevolg van deze schade van het aan de klant terug te betalen bedrag in te houden.

Artikel 4 Betalen en verzenden
4.1 Alle prijzen op de website genoemd zijn in euro’s en inclusief wettelijk vastgestelde omzetbelasting (BTW).
4.2 Prijzen worden binnen de looptijd van de aanbieding niet verhoogd, tenzij wettelijke maatregelen dit noodzakelijk maken of indien de fabrikant tussentijdse prijsverhogingen doorvoert.
4.3 Alle prijzen op de website zijn onder voorbehoud van druk- en zetfouten. Voor de gevolgen van druk- en zetfouten wordt geen aansprakelijkheid aanvaard.
4.4 Bestellingen worden uitsluitend verzonden nadat deze vooraf zijn voldaan. Betaling is mogelijk via iDeal, bankoverschrijving of via een kadobon van Thuis bij Kaat.
4.5 Voor verzending binnen Nederland brengt Thuis bij Kaat afhankelijk van het formaat en gewicht € 4,25-6,95 verzendkosten in rekening. Bij een bestelling boven de € 50,- zijn de verzendkosten gratis binnen Nederland.
4.6 Voor verzending buiten Nederland dient voorgaand het maken van een bestelling contact opgenomen worden met Thuis bij Kaat via hallo@thuisbijkaat.nl
4.7 Alle bestellingen worden verzonden via PostNL, de klant zal per mail een track & trace code ontvangen.
4.8 Een kadobon kan niet gebruikt worden voor de aanschaf van een nieuwe kadobon. Het restant van een kadobon is niet inwisselbaar voor geld. Het restant bedrag van een kadobon blijft open staan voor een volgende aankoop.

Artikel 5 Garanties
5.1 De door Thuis bij Kaat te leveren producten voldoen aan de gebruikelijke eisen en normen die daaraan op het moment van levering redelijkerwijs kunnen worden gesteld en waarvoor zij bij normaal gebruik zijn bestemd. Indien van toepassing gelden voor de door Thuis bij Kaat geleverde producten garantiebepalingen van toeleveranciers en derden zoals producenten en importeurs.
5.2 De koper is verplicht om de geleverde producten onmiddellijk na ontvangst te controleren. Eventuele gebleken gebreken dienen binnen 10 dagen – en bij uiterlijke gebreken onverwijld - schriftelijk en gemotiveerd aan Thuis bij Kaat gemeld te worden. In geval van consumentenkoop geldt een termijn van 2 maanden na constatering van eventuele gebreken.
5.3 Indien is aangetoond dat een product niet aan de overeenkomst voldoet en er tijdig is gereclameerd, dan heeft Thuis bij Kaat de keus om het desbetreffende product te vervangen, dan wel de factuurprijs plus betaalde verzendkosten daarvan te restitueren.
5.4 Deze garantie geldt niet in geval het gebrek is te wijten aan 1. nagelaten verzorging, of 2. opzettelijke beschadiging, of 3. onoplettendheid.
5.5 Aanspraak op garantie vervalt indien andere dan de door de fabrikant aangewezen service/reparatiediensten herstel- of andere werkzaamheden aan het artikel hebben gepleegd.
5.6 Alle gegevens, modellen en afbeeldingen betreffende kleuren, materialen, maten en afwerking gelden als indicatie. Afwijkingen hierin kunnen geen reden vormen voor afkeuring, korting, ontbinding van de overeenkomst of schadevergoeding, indien deze afwijkingen van geringe betekenis zijn.

Artikel 6 Overeenkomst
6.1 Een overeenkomst tussen Thuis bij Kaat en een klant komt tot stand nadat een bestelling of opdracht door Thuis bij Kaat op haalbaarheid is beoordeeld.
6.2 Thuis bij Kaat behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen bestellingen of opdrachten niet te accepteren of uitsluitend te accepteren onder de voorwaarde dat de verzending geschiedt na vooruitbetaling.

Artikel 7 Privacy
7.1 Indien u een bestelling plaatst bij Thuis bij Kaat, dan worden uw gegevens opgenomen in het klantenbestand van Thuis bij Kaat. Thuis bij Kaat houdt zich aan de Wet Persoonsregistraties en zal uw gegevens niet verstrekken aan derden.
7.2 Thuis bij Kaat respecteert de privacy van de gebruikers van de website en draagt zorg voor een vertrouwelijke behandeling van uw persoonlijke gegevens.
7.3 Door de klant ingevoerde persoonlijke gegevens zullen worden opgenomen in een bestand. Deze gegevens zullen worden gebruikt voor de uitvoering van de bestelling van de klant. Deze gegevens zullen niet worden verstrekt aan derden.

Artikel 8 Communicatie
8.1 Thuis bij Kaat is op geen enkele manier aansprakelijk voor misverstanden, beschadigingen, vertragingen of niet duidelijk overkomen van bestellingen en mededelingen ten gevolge van het gebruik van internet of enig ander communicatiemiddel in het verkeer tussen de klant en Thuis bij Kaat, dan wel tussen Thuis bij Kaat en derden, voor zover betrekking hebbend op de relatie tussen de klant en Thuis bij Kaat.

Artikel 9 Overmacht
9.1 Thuis bij Kaat is niet aansprakelijk, indien en voor zover haar verbintenissen niet kunnen worden nagekomen ten gevolge van overmacht.
9.2 Onder overmacht wordt verstaan elke vreemde oorzaak, alsmede elke omstandigheid, welke in redelijkheid niet voor haar risico behoort te komen. Vertraging bij of wanprestatie door onze toeleveranciers, vervoersmoeilijkheden, werkstakingen, overheidsmaatregelen, vertragingen in de aanvoer, nalatigheden van leveranciers en/of fabrikanten van Thuis bij Kaat, alsmede van hulppersonen, ziekte van personeel, gebreken in hulp- of transportmiddelen gelden uitdrukkelijk als overmacht.
9.3 Thuis bij Kaat behoudt zich in het geval van overmacht het recht voor haar verplichtingen op te schorten en is tevens gerechtigd de overeenkomst geheel of gedeeltelijk te ontbinden, dan wel te vorderen dat de inhoud van de overeenkomst zodanig wordt gewijzigd dat uitvoering mogelijk blijft. In geen geval is Thuis bij Kaat gehouden enige boete of schadevergoeding te betalen.

Artikel 10 Klachten
10.1 Alle klachten in verband met de levering, kwaliteit, hoedanigheid van het artikel of iedere andere klacht, zullen door Thuis bij Kaat serieus in behandeling worden genomen.
10.2 De klant dient een klacht schriftelijk kenbaar te maken bij Thuis bij Kaat (brief of e-mail).
10.3 Thuis bij Kaat zal binnen zeven (7) werkdagen de klacht proberen op te lossen. Thuis bij Kaat zal de klant hierover schriftelijk (via brief of e-mail) berichten.

Artikel 11 Intellectuele en industriële eigendomsrechten
11.1 De klant dient alle intellectuele en industriële eigendomsrechten die rusten op de door Thuis bij Kaat geleverde zaken geheel en onvoorwaardelijk te respecteren.
11.2 Thuis bij Kaat garandeert niet dat de aan de klant geleverde zaken geen inbreuk maken op enig intellectueel en/of industrieel eigendomsrecht van derden en aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid in geval van enige aanspraak van derden gebaseerd op de stelling dat met een door Thuis bij Kaat geleverde zaak inbreuk wordt gemaakt op enig recht van een derden.

Artikel 12 Toepasselijk recht en geschillenregeling
12.1 Op alle aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten van Thuis bij Kaat is het Nederlands recht van toepassing.
12.2 Van geschillen, voortvloeiende uit een overeenkomst tussen Thuis bij Kaat en klant, welke niet in onderling overleg kunnen worden opgelost, worden bij uitsluiting voorgelegd aan de bevoegde rechter in het arrondissement Zutphen.

BTW-nummer: NL178287957B01



(Download de Algemene voorwaarden als PDF bestand.)
© 2016 - 2018 Thuis bij Kaat | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.